У минулому році у своїй статті про посилки з АлиЭксперсс я писала, що міжнародний перевізник SF eParcel (SF Express) доставляє посилки в Україну через Нову пошту. Судячи з отриманим в цьому році посилок, ситуація змінилася.

Багато посилки з трекінговими номерами за типом 460636492883 (тільки цифри, без літер) перестали відслідковуватися на сайтах track24.ru, gdeposylka.ru і на сайті «Нова пошта Інтернешнл» і стали приходити на Укрпошту без попередження. Кілька таких посилок листоноша поклав мені прямо в поштову скриньку. А ось об’ємна посилка з Китаю туди не влізла і мені подзвонили з пошти, щоб я її забрала.

Поділюся з вами своїми спостереженнями з приводу посилок з ALIEXPRESS, які доставляються безкоштовно службою SF eParcel (SF Express)

1. Де відстежувати посилки SF eParcel (SF Express)

Всі посилки з АлиЭксперсс відслідковуються в меню замовлень: Залогуватися на АлиЭкспресс під своїм паролем → Зайти в «Мої замовлення» → Вибрати потрібний замовлення → Натиснути «Перевірити відстеження».

Якщо ж там немає ніякої інформації або продавець дав вам інший трек (буває, що китайці змінюють треки після відправки) – то спробуємо відстежити по-іншому.

Так як номер посилки SF eParcel тепер не трекается на сайтах track24.ru і gdeposylka.ru його можна відстежити на сайті самого перевізника: http://www.sf-express.com/us/en/dynamic_function/waybill/

Послідовність дій на сайті – як відстежити посилку SF eParcel:

  • Ввести номер своєї посилки
  • Натиснути червону кнопку «Search»
  • Екран повинен затениться в очікуванні капчі.
  • Ввести капчу – з допомогою слайдера з трьома точками пересунути елемент пазлу так, щоб він збігся з картинкою.

Цей сайт нещадно глючить, вибиває помилку «timeout» або взагалі не реагує на натиснення кнопки пошуку (після натискання нічого не відбувається і капча не з’являється). У цьому випадку спробуйте відключити блокування реклами на цій сторінці (якщо у вас стоїть програма AddBlock або подібна) і зайти трохи пізніше.

2. Будь поштою мені прийде посилка SF eParcel (SF Express)?

З 2018 року деякі такі посилки стали приходити через Укрпошту без повідомлення по смс (принаймні у Києві). Деякі як і раніше приходять Новою поштою. При цьому тепер потрібно кожен раз вказувати, куди вам доставити посилку (раніше відразу доставляли за адресою).

Ще задовго до приїзду посилки в Україну вам приходить смс від Нової пошти Інтернешнл з проханням протягом доби(!) зайти на сторінку my.novaposhta.international і вказати адресу доставки.

Там можна вибрати доставку кур’єром за адресою або до будь-якого відділення “Нової пошти”.

3. Що робити, якщо посилка з Китаю (з АлиЭкспересс через SF eParcel) довго не приїздить?

Зазвичай термін доставки таких посилок – від 20 до 60 днів і тому термін захисту покупця на aliexpress.com становить 60 днів.

Якщо посилка не дійшла на 50ї день:

  • спочатку перевірте свою поштову скриньку. Дрібні посилки листоноша без попередження складає туди.
  • сходіть на Укрпошту і запитайте, чи не приходили на ваше ім’я посилки
  • якщо на Укрпошті і в поштовій скриньці посилки немає і її номер не трекается навіть на офіційному сайті перевізника http://www.sf-express.com/us/en/dynamic_function/waybill/ – можете відкривати спір.
  • Якщо посилка трекается і просто десь застрягла, то почекайте ще тиждень і відкривайте спір за день-два до закінчення терміну захисту покупця. Повідомлення про закінчення терміну захисту покупця на АлиЭкспресс зазвичай приходить на пошту.

Поки що це тільки спостереження. Ніяких офіційних заяв від Укрпошти та Нової пошти про зміну прийому посилок в АлиЭкспресс я не бачила.

Цікаво, а якою поштою приїжджають до вас посилки з ALIEXPRESS?