Автоподорож за кордон і нові водійські права в Україні

0
1

[do action=»h2-2″]В Україні подешевшали водійські права[/do]

14 травня 2014 року МВС України передало функції з виготовлення водійських посвідчень та інших документів суворої звітності Національному банку. Раніше бланки водійських прав друкувалися концерном ЄДАПС, з-за чого права коштували близько 200 грн. Тепер же ціна на водійські права знизиться і складе всього 114 грн. Стільки ж, за словами представників міністерства, буде коштувати техпаспорт.

У Києві та Київській області нові права почнуть видавати водіям з 22 травня.

Зразок бланка нових водійських прав в Україні 2014

Власники українських прав часто задаються питанням, чи можна з такими правами їхати в Європу або орендувати там авто? Чи для цього потрібно Міжнародне водійське посвідчення?

[do action=»h2-2″]Потрібно отримувати Міжнародне водійське посвідчення для поїздки в Європу на машині[/do]

На просторах мережі Інтернет легко знайти величезну кількість форумів, присвячених міжнародному водійського посвідчення. Хтось стверджує, що без нього нікуди, інші кажуть, що мати його зовсім не обов’язково. За всіма цими палкими дискусіями з посиланнями на окремі випадки без відповідей залишаються, здавалося б, прості, але засадничі питання. Юридично-правові. Отже, давайте розбиратися.

На сьогоднішній день у світі існує два міжнародні договори, що регулюють питання визнання національних і міжнародних водійських посвідчень. Це Міжнародна Конвенція Про Дорожній Рух, підписана у Женеві 19 вересня 1949 року, і Міжнародна Конвенція Про Дорожній Рух, підписана у Відні 8 листопада 1968 року. Як Ви розумієте, кожна з країн сама для себе вирішувала, яку Конвенцій підписувати (за винятком деяких країн, які не підписали ні одну, ні іншу). Звідси і різниця у вимогах до транспортних засобів, ПРАВИЛ дорожнього руху, водіям і їх посвідченнями. Для внесення ясності, нижче наведена таблиця з переліком країн, які взяли на себе зобов’язання дотримуватися положень Віденської та Женевської Конвенцій.

[do action=»h2-2″]Країни Віденської та Женевської конвенцій:[/do]

Україна, як видно з таблиці, підписала Віденську Конвенцію.

[do action=»h2-2″]Ось табличка, яка, на наш погляд, дає досить чітку відповідь на питання: чи потрібні міжнародні права?[/do]

Важливо! Міжнародне посвідчення водія може використовуватися ТІЛЬКИ разом з національним. Тобто самостійно воно юридичної сили не має. Якщо довелося замінити національні права, доведеться міняти і міжнародні.

Так йдуть справи по букві закону. Насправді ж, за відгуками численних автомандрівників, все йде набагато простіше – водійські права національного зразка (звичайні українські права) котируються у всіх країнах Європи і рідко впливають на можливість взяти авто напрокат. Винятком можуть стати хіба що старі паперові права радянського зразка (видані за часів СРСР). Такі права краще поміняти, щоб без проблем їздити на авто по Європі.

[do action=»h2-2″]Що потрібно, щоб поїхати на своєму авто за кордон — поради автолюбителям і мандрівникам у Європу[/do]

Є кілька обов’язкових для поїздки за кордон правил: ваш автомобіль повинен бути застрахований, він повинен бути технічно справним, гума повинна відповідати сезону, скла повинні бути цілі і не тоновані (передні і лобове).

Крім того, у кожній країні є свої специфічні вимоги до автотуристам.

Так, наприклад, при поїздці на машині в Фінляндію тепер багато що змінилося. Фінляндія вже не вимагає комплект запасних ламп. У цій країні заборонені тонування і антирадари, можна ввозити більше 20 літрів палива (за винятком повного бака). У зимовий час пересуватися по країні потрібно на шипованной гумі. На парковках в Скандинавських країнах водій, залишаючи машину, зобов’язаний залишати на лобовому склі спеціальні «годинник, на яких позначається поточний час. Якщо «годинок» немає чи на них виставлено невірний час, можна наразитися на штраф. Наприклад, штраф за паркування у Фінляндії обійдеться вам від 10 до 50 євро.

У Польщі заборонено шипована гума (так само як і тонування). На кордоні при в’їзді дуже ретельно перевіряють зовнішній вигляд і технічний стан автомобіля, зокрема, габарити. Якщо одна з ламп не горить, автомобіль можуть не пустити в країну.

При в’їзді в Австрію необхідно наклеїти на лобове скло «віньєтку» – спеціальну марку, яка підтверджує факт оплати за використання національних доріг. Придбати її можна на будь-якій заправці. Штраф за відсутність віньєтки – до 250 євро.

Для подорожі по Італії необхідні світловідбиваючі жилети. При поломці, незалежно від часу доби, водій або будь-який пасажир, виходить з машини, зобов’язаний одягати на себе такий жилет.

У Німеччині дуже суворо ставляться до протитуманним фарам. Поліція нещадно штрафує кожного, хто використовує «противотуманки» не за призначенням.

Виїжджаючи за кордон на власному автомобілі, ви зобов’язані застрахувати свою відповідальність перед іншими водіями. Ця страховка називається «зелена карта», і вона обов’язкова. Страховку каско ви вільні купувати чи не купувати — це справа добровільна. За винятком тих випадків, коли машина куплена в кредит. Якщо ви ще не розплатилися, страхування каско буде обов’язковою умовою виїзду.

[do action=»h2-2″], Обмеження швидкості і проміле в країнах Європи[/do]

Також перед поїздкою за кордон на власному авто ознайомтеся зі статтею Нові європейські закони, що стосуються туристів

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here